zondag 7 april 2013

Cakepops met recept

 
 
 


 
 
 
Cakepops    ( 24 cakepops )
 
125 gram roomboter
125 gram bloem
125 gram suiker
4     gram bakpoeder
2     eieren
2     theelepels melk

Extra nodig 

Cakepopmaker
Spuitzak

Werkbeschrijving

Klop de roomboter, suiker, vanillesuiker, melk samen met de eieren 
tot een luchtige mix. Voeg bloem met bakpoeder tot een romig beslag.
Doe het beslag in een spuitzak en vul deze cakepopmachine met het beslag,
draai ze na 5 min de cakebolletjes om, bak deze nog 5 min en je cakepops
zijn klaar. Na het afkoelen van de cakepops kun je deze versieren,
naar eigen smaak en versiering.

Veel bakplezier










3 opmerkingen:

Karin Joan zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Dreaming of Cakes zei



Hoi Esther,
leuk dat je mij volgt, ik volg jou nu ook. Wat een geweldige cakepops!! Moooi... love the colour!
Wat heb jij een bijzonder talent.
Ik kom nog wel eens neuzen!

Groetjes,
KJ



Dreaming of Cakes zei

Hoi karin Joan,
Wat leuk een leuke reactie ik had hem alleen gewist, vandaar
Dit wat rare berichtje ik kom ook zeker bij jou kijken, je heb echt
Een leuke blog en je maakt ook hele mooie foto' s

Groetjes Es