zondag 28 oktober 2012

Workshop bij De Koekenbakkers

Gisten was het zover ik heb mijn eerste prijs verzilverd, een workshop volgen bij De
Koekenbakkers. Deze had ik gewonnen met een wedstrijd die in de Mjam taart
stond. Het was een gastworkshop in Zwijndrecht bij taartshoppie, een leerzame en
 gezellige dag met allemaal koekjes. 
 

 De vele koekjes, die allemaal versierd moesten
worden.
 

 
Maar het pronkstuk van allemaal is wel mijn vogelhuisje
met pietje erop
 


Hier de rest van de versierde koekjes,
 
 
Bedankt voor de gezellige en leerzame dag Mariƫlle en
Mjam taart voor de workshop
 


 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

Laura's Bakery zei

Leuke foto's en hele mooie koekjes natuurlijk! Ik heb de workshop een jaar geleden gevolgd en er zoveel van geleerd!

Unknown zei

Ziet er ook erg leuk en gezellig uit!
Wanneer gaan wij zo'n vogelhuisje maken?

xxx

Dreaming of Cakes zei

Ik dacht zelf aan een winters huis te gaan maken,
groetjes Esther